نوشته شده توسط : سیمین

هتل لون پاین پنانگ مالزی

_لون_پاین_پنانگ_مالزی0.jpg

هتل لون پاین پنانگ یکی از هتل های مجلل 5 ستاره مالزی قرار دارد. اين هتل داراي 90 اتاق شیک و تمیز مي باشد. دراین هتل اتاق هایی با امکانات ویژه و مجهز مخصوص معلولین نیز تعبیه شده است. از امتیازات هتل داشتن فروشگاه های متعدد می باشد. سوئیت های مخصوص تازه عروس ها نیز در این هتل محیا است تا خاطره ای فراموش نشدنی را برای زوج های جوان تور مالزی نوروز 95 به ارمغان بیاورد. این هتل هر ساله توجه بسیاری از مسافران تور مالزی نوروز 95 را به خود جلب می نماید.

_لون_پاین_پنانگ_مالزی22.jpg

_لون_پاین_پنانگ_مالزی11.jpg

امکانات هتل لون پاین پنانگ مالزی:

مرکز بدنسازی ، ماساژ ، استخر روباز ، مرکز سلامت و آبگرم ، صرافي ، سرویس نگهداری از کودکان ، اتاق های بازی های کامپیوتری و ...

 

هتل جن پنانگ مالزی

_جن_پنانگ_مالزی0.jpg

یکی از هتل های خوب مالزی هتل 4 ستاره جن پنانگ است.این هتل قبلا با نام هتل تریدرز معروف بوده است. که از هتل های خوب پنانگ محسوب می شود.این هتل در نزدیکی مرکز خرید پرانگین قرار دارد از این رو برای مسافران تور مالزی نوروز 95 که قصد خرید دارند گزینه خوبی به شمار می آید. اتاق ها و سوئیت های این هتل بسیار شیک و راحت است و دید آن به شهر مشرف است. تمام اتاق ها دارای تلویزیون می باشند. در رستوران های هتل انواع غذاهای بین المللی برای مسافرانتور مالزی نوروز 95سرو می شود. این هتل تا فرودگاه بین المللی پنانگ ۵ دقیقه فاصله دارد. کارکنان این هتل به زبان های چینی، مالایی، ژاپنی و انگلیسی تسلط دارند.

_جن_پنانگ_مالزی33.jpg

_جن_پنانگ_مالزی22.jpg

امکانات هتل جن پنانگ مالزی:

استخر در فضای باز, اتاق ماساژ, سونا, اینترنت بی سیم در لابی هتل, امکان صرف صبحانه در اتاق, دو رستوران , پارکینگ رایگان برای مسافران تور مالزی نوروز 95, سوئیت خانوادگی, اتوشویی, پذیرش ۲۴ ساعته, سوئیت عروس, فکس و کپی, سالن برگزاری جلسات, آسانسور, محوطه مخصوص سیگار کشیدن, سیستم تهویه, فروشگاه, مرکز تجاری, پرستار بچه, امکانات ویژه معلولین, صرافخانه, گشت شهری, آرایشگاه و ...

_جن_پنانگ_مالزی44.jpg

_جن_پنانگ_مالزی11.jpg

 

هتل کاپتورن ارکید پنانگ مالزی

_کاپتورن_ارکید_پنانگ_مالزی.jpg

هتل خوب کاپتورن ارکید پنانگ مالزی هتلی 4 ستاره ای است با امکانات عالی که از موقعیت جغرافیایی خوبی برخوردار است.فاصله این هتل حدود 15 دقیقه از مرکز شهر و حدود 19 کیلومتر با فرودگاه بین المللی پنانگ می باشد.ساختمان هتل کاپتورن ارکید عمود به دریا می باشد. از بالکن اتاق های هتل شما می توانید نظاره گر دریا باشید. سیستم تهویه هوا، حمام خصوصی، تلویزیون، فیلم های رایگان، ماهواره، خط تلفن مستقیم، چای/قهوه ساز و سرویس 24 ساعته برای تمام اتاق ها فراهم است.این هتل امکانات با کیفیت بالایی را برای مسافران تور مالزی فراهم می کند.

_کاپتورن_ارکید_پنانگ_مالزی2.jpg

_کاپتورن_ارکید_پنانگ_مالزی3.jpg

این هتل شامل استخر نیز می باشد که سیستم وای فای رایگان هم در کنار این استخر در دسترس است. مسافران تور مالزی می توانند از سالن ورزشی استفاده کنند یا در سونا به استراحت بپردازند و در اتاق مخصوص خوانندگی سرگرم خوانندگی شوند همچنین رستورانی با سرویس دهی 24 ساعته انتظار شما را می کشد، رستوران اصلی این هتل انواع غذاهای محلی و بین المللی را به همراه نوشیدنی های حلال و حتی غذاهایی برای گیاه خواران سرو می کند.

_کاپتورن_ارکید_پنانگ_مالزی1.jpg

 

مطالب مرتبط:

 

تور مالزی نوروز 95

تور تایلند نوروز 95

تور مشهد نوروز 95

تور دبی نوروز 95



:: موضوعات مرتبط: تور مالزی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های مالزی,بهترین هتل های مالزی,هتل های خوب مالزی ,
:: بازدید از این مطلب : 38
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین
 

هتل کارکوسا سری نگارا کوالالامپور مالزی

هتل کارکوسا سری نگارا کوالالامپور مالزی - Carcosa Seri Negara - از موقعیت جغرافیایی خوبی برخوردار است و در شمار هتل های پنج ستاره مالزی قرار دارد. اين هتل تور مالزی 94 داراي 130 اتاق شیک و لوکس مي باشد. تمامی اتاق ها امکاناتی نظیر تلویزیون ال سی دی, ماهواره, تلفن, مینی بار, حمام, سشوار, یخچال, سیستم تهویه مطبوع, روم سرویس 24 ساعته و گاو صندوق را دارا می باشند.

از امکانات هتل کارکوسا سری نگارا کوالالامپور مالزی می توان به رستوران و بار, سالن کنفرانس, خدمات پرینت و فکس, صرافی, پارکینگ, لاندری, سرویس ترانسفر برای میهمانان تور مالزی اشاره کرد. همچنین این هتل زمین گلف بسیار بزرگی را دارا می باشد. میهمانان تور مالزی 94 در زمان اوقات فراغت خود نیز می توانند به ورزش هایی نظیر تنیس بپردازند و یا از آرامش باغ زیبای هتل لذت ببرند.

آدرس هتل کارکوسا سری نگارا کوالالامپور مالزی : Taman Tasik Perdana, KL Sentral, Kuala Lumpur, Malaysia 50480



:: موضوعات مرتبط: تور مالزی , ,
:: برچسب‌ها: هتل کارکوسا سری نگارا کوالالامپور مالزی,بهترین هتل های مالزی,هتل های معروف مالزی,هتل های خوب مالزی ,
:: بازدید از این مطلب : 56
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین
 

هتل اسکات کوالالامپور مالزی

هتل اسکات کوالالامپور مالزی - Ascott Kuala Lumpur - در مرکز شهر کوالالامپور قرار دارد. این هتل در امتداد برجهای دوقلو پتروناس، پارک کی ال سی سی و راه اهن نور قرار دارد که امکان بازدید از آکواریوم و مرکز خرید کی ال سی سی را برای مسافران تور مالزیآسان می نماید. در نزدیکی آن تعداد زیادی رستوران، بار، مغازه نیز وجود دارد.

هتل اسکات کوالالامپور مالزی دارای 221 اتاق بسیار شیک و زیبا می باشد طراحی اتاق ها بی نظیر است و با سنگ کف مرمر تزئین شده است. این هتل تور مالزی 94 دارای اتاق جلسه کاملا مجهزی می باشد از این رو علاوه بر توریست ها، توجه تعداد زیادی از مدیران را به خود جلب کرده است و هتلی مناسب هم برای مسافران کاری و هم تفریحی به حساب می آید 

از دیگر امکانات هتل اسکات کوالالامپور مالزی می توان به ماساژ , جکوزی , استخر روباز , سونا , مرکز بدنسازی , مرکز سلامت و آبگرم اشاره کرد. این هتل با امکانات کامل به صورت 24 ساعته آماده ارائه بهترین خدمات به شما میهمانان تور مالزی می باشد تا سفری خوش و دوست داشتنی را برای شما به ارمغان آورد.

هتل اسکات کوالالامپور مالزی

 



:: موضوعات مرتبط: تور مالزی , ,
:: برچسب‌ها: هتل اسکات کوالالامپور مالزی,بهترین هتل های مالزی,هتل های معروف مالزی,هتل های خوب مالزی ,
:: بازدید از این مطلب : 55
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین
 

سرزمين عجايب مالزی

سرزمین عجایب مالزی یک پارک تفریحی در اطراف يك معدن قديمي می باشد كه دارای انوع ورزش هاي آبي مختلف، سواري هاي سرگرم كننده ، خانه زمستاني با برف و انواع رستوران های گوناگون و دیگر امكانات است که گردشگران تور مالزی 94 را به خود جلب می نماید. این پارک زیبایی منحصر به فردی نیز دارد، بر روي درياچه تلائلو درخشش صفحه نمايش ليزري بزرگ در هنگام شب بازديدكنندگان را به خود جذب میکند . اين محل تفرجگاهي بسيار جذاب و سرگرم کننده براي كليه سنين و همچنین گردشگران تور مالزی میباشد. این تفریحگاه شامل یک باغ وحش نیز هست و با ماشین حدود 35 دقیقه از کوالالامپور فاصله دارد.

سرزمين عجايب مالزی

 



:: موضوعات مرتبط: تور مالزی , ,
:: برچسب‌ها: سرزمين عجايب مالزی,تفریحات مالزی,مکان های تفریحی مالزی,جاذبه های گردشگری مالزی ,
:: بازدید از این مطلب : 51
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین
 

فروشگاه زنجیره ای کرفور مالزی

فروشگاه کرفور مالزی که در حد متوسط بین فروشگاههای جاسکو و جاینت است کیفیت اجناس در این مرکز بهتر از فروشگاه جاینت است.اما در این فروشگاه برندهای معروف پوشاک و لوازم آرایشی یافت نمی شود.یکی از بزرگترین فروشگاههای کرفور در مرکز خرید مید ولی واقع شده است یکی از بهترین محصولات که با کیفیت خوب به خریداران و گردشگران تور مالزی ارائه می شود انواع ادویه جات به صورت باز و بسته بندی است و میتوانید با انواع ادویه جات آشنا شوید

 

 

مرکز خرید سانگی وانگی یکی از مراکز خرید در کوالالامپور مالزی است این مرکز خرید مالزی انواع قطعات کامپیوتری و تلفن همراه را به خریداران و مسافران تور مالزی عرضه میکند.



:: موضوعات مرتبط: تور مالزی , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید مالزی,بهترین مراکز خرید مالزی,ارزان ترین مراکز خرید مالزی,بازارهای مالزی ,
:: بازدید از این مطلب : 62
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 تير 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین
 

پارک پروانه کوالالامپور مالزی
این مجموعه حیرت انگیز بیشتر از 6 هزار پروانه از 120 گونه متفاوت را در خود جای داده است. این پارک تور مالزی پر از پروانه همچنین بیش از 15 هزار گیاه و گونه‌های گیاهی گوناگون را داراست و در فاصله ده دقیقه ای بخش مرکزی کوالالامپور و در کناره باغ های آبی کوالالامپور واقع شده است. سکونتگاه های بومی  مربوط به جنگل های بارانی با مسیرهایی پر پیچ و خم و زیبا که از کنار گیاهان آبی عبور می کنند، پل های کوچکی در بالای برکه ها و تالاب های آن احداث شده اند، و آبشارها و تالاب خرچنگ آن، همه ی این ها دلایلی هستند که دیدن پروانه ها را تبدیل به امتیاز ویژه ای می کنند که در کنار همه این ها به شما گردشگران تور مالزی 94 عرضه می شود. یک سری از پروانه‌های رنگین کمانی که در قفس‌ها پرواز می‌کنند هیولاوار بزرگ هستند.

پارک پروانه کوالالامپور مالزی

 این مجموعه شامل گالری حشرات نیز می باشد هشراتی همچون هزارپاها و عنکبوت‌های مالزیایی که قطعا تا کنون با آن ها جایی مواجه نشده اید اگر گردشگران تور مالزی علاقه دارند این حشرات و پروانه های زیبا را برای همیشه نزد خود نگه دارند می توانند از فروشگاه موجود در این پارک، پروانه‌ها و سایر حشرات خشک‌شده را تهییه فرمایید

پارک پروانه کوالالامپور مالزی

 

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور مالزی , ,
:: برچسب‌ها: پارک پروانه کوالالامپور مالزی,دیدنی های مالزی,مکان های دیدنی مالزی,جاذبه های گردشگری مالزی ,
:: بازدید از این مطلب : 63
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 فروردين 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

مرکز خرید تایمز اسکوار مالزی

این مرکز خرید مالزی در زمینی به مساحت بیش از 2 میلیون متر مربع در جنوب شرق آسیا واقع شده است و یکی از بزرگترین مراکز خرید مالزی است.در این مرکز انواع کالاهای ارزان با برندهای معروف نیز عرضه می شود.در طبقه ی 5 ام این مرکز یک شهر بازی سرپوشیده وجود دارد و در طبقه ی دهم این مرکز سالن نمایش مدرن وجود دارد.در این مرکز خرید مالزی علاوه بر خرید تفریح و سرگرمی برای بازدید کنندگان  تور مالزی 94 دارد.

مرکز خرید وان اوتاما مالزی

این مرکز خرید مالزی که در اطراف شهر کوالالامپور مالزی و نزدیک پتالینگ جایا مالزی قرار گرفته است در این مرکز فروشگاههای لوازم الکترونیکی و پوشاک عرضه می گردد.این مجموعه دارای رستورانهای متنوع است که برای میهمانان تور مالزی ایده آل می باشد. از مهمترین مراکز خرید این مجموعه جاسکو،جایا جاسکو و پارکسون است.

مرکز خرید لویت پلازا مالزی

این مرکز خرید مجاور مرکز خرید بی بی پلازا مالزی ،تایمر اسکوار و سانگی وانگ مالزی قرار گرفته است این مرکز خرید مالزی انواع لوازم الکترونیکی مانند موبایل،کامپیوتر و لوازم جانبی را به مسافران تور مالزی ارائه میدهد.این مرکز محلی برای برندهای معروف با قیمتهتی مناسب عرضه می شود.

 

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور مالزی , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید مالزی,بهترین مراکز خرید مالزی,بازارهای مالزی,پاساژهای مالزی ,
:: بازدید از این مطلب : 65
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 فروردين 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین
 

هتل پاسیفیک ریجنسی کوالالامپور مالزی

هتل پاسیفیک ریجنسی از جمله هتل های 5 ستاره کوالالامپور مالزی به شمار می رود این هتل در منطقه مثلث طلایی و نزدیک به خیابان های سلطان اسماعیل و آمپنگ قرار گرفته است و همچنین تفرجگاهی مجلل و زیبا برای مسافران تور مالزی می باشد . به دلیل نزدیکی به رستوران های مجلل و مراکز خرید مدرن و کلوپ های شبانه این هتل از موقعیت جغرافیایی مناسبی برخوردار می باشد  همچنین به وسایل حمل و نقل عمومی نیز به راحتی دسترسی دارد . فاصله هتل پاسیفیک ریجنسی تا فرودگاه بین المللی کوالالامپور چیزی حدود 45 دقیقه پیاده و تا برج های معروف و دوقلوی پتروناس و ایستگاه منو ریل بوکیت ناناس پیاده 10 دقیقه فاصله دارد. ساختمان این هتل به شیوه ای مدرن و لوکس طراحی گردیده است و مجهز به جدیدترین امکانات روز دنیا می باشد.  . این هتل باشکوه به علت بهره مندی از بهترین پرسنل و کادر خدماتی و تاپ ترین سرویس ها به گردشگران تور مالزی به یکی از شلوغ ترین هتل های 5 ستاره تبدیل گردیده است  .   

اتاقهای هتل پاسیفیک ریجنسی 

این هتل تور مالزی 94 شامل 283 اتاق استاندارد و سوئیت یک خوابه ،  لوکس وسوئیت ماه عسل می باشد که پاک و بدون دخانیات بوده و فضایی آرامش بخش و رمانتیک را دارا می باشد. در طراحی اتاق ها از رنگ های سایه روشن و خنثی استفاده شده است که زیبایی آن ها را دو چندان کرده است. اتاق ها شامل وسایل مدرن و مبلمانی کلاسیک ، فضای کار و صندلی های راحت و پنجره هایی با نورگیر مناسب می باشند. تمام اتاق ها مجهز به تهویه مطبوع ، روم سرویس 24 ساعته ، حمامی مجهز به وان و دوش مجزا و کلیه لوازم ، سشوار ، صندوق امانات ، مینی بار، یخچال ، آشپز خانه ، تلویزیون ال سی دی ، ماهواره و قابلیت اتصال به اینترنت پرسرعت رایگان می باشند. اتاق و سوئیت های مجلل هتل پاسیفیک ریجنسی از جذابیت زیادی برای گردشگران تور مالزی برخوردار بوده و توانسته رضایت ایشان را جلب نماید . 

امکانات هتل پاسیفیک ریجنسی

بر روی بام هتل استخر روبازی قرار دارد که بوفه ای جهت فروش نوشیدنی و تنقلات دارد ، سونا و جکوزی ، ماساژ درمانی و اسپا  ، مرکز سلامت و آب گرم ، سالن بدنسازی مجهز ، میز بیلیارد ، خدمات خانه داری ، خدمات کپی و فکس ، خدمات شستشوی لباس ، سالن کنفرانس ، صرافی ، پذیرش و تحویل سریع و 24 ساعته ، سالن زیبایی و آرایشگاه ، سرویس ترانسفر فرودگاهی ، مرکز تجاری ، آسانسور ، صندوق امانات ، فروشگاه ، تهویه ، قابلیت اتصال به اینترنت پر سرعت رایگان ، کافی نت ، پارکینگ و . . . می باشد . کافی شاپ ، بار و رستوران هایی متنوع که با انواع غذاهای لذیذ بین المللی ، غربی ، محلی و تایلندی از میهمانان تور مالزی پذیرایی گرم و صمیمانه ای کرده و به ایشان خوش امد می گویند نیز بخشی از امکانات گسترده هتل پاسیفیک ریجنسی می باشد.  امکاناتی که فراتر از یک هتل 5 ستاره بوده و نیروهای خدماتی آن نیز همواره به دنبال جلب رضایت مسافران هتل می باشند . 

هتل پاسیفیک ریجنسی کوالالامپور مالزی

 

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور مالزی , ,
:: برچسب‌ها: هتل پاسیفیک ریجنسی کوالالامپور مالزی,بهترین هتل های مالزی,هتل های خوب مالزی,مجلل ترین هتل های مالزی ,
:: بازدید از این مطلب : 74
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 فروردين 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل لانسون پلاس کوالالامپور مالزی


این هتل با موقعیت جغرافیایی استثنایی خود سفری خاطره انگیز را برای مسافران تور مالزی 94 به ارمغان می آورد. هتل لانسون پلاس کوالالامپور مالزی دارای امکانات رفاهی از قبیل :ماساژ , استخر روباز , سونا می باشد و مسافران تور مالزی 94 می توانند از این امکانات به صورت رایگان استفاده کنند. این هتل به فکر خانواده ها هم بوده است اتاق های خانوادگی تعبیه کرده است تا خانواده ها ساعاتی را بدون استرس و با آرامش به تفریح و گردش بگذرانند.

ورزش دوستان نیز می توانند از امکانات وزشی این هتل استفاده کنند از این امکانات می تو ان به مرکز بدنسازی - پینگ پنگ اشاره کرد. قسمت پذیرش هتل به صورت بیست و چهار ساعته از مسافران پذیرش می کند. همچنین گردشگران تور مالزی 94 می توانند پس از یک روز خسته کنند از خوراک های خوشمزه رستوران هتل لذت ببرند. از دیگر خدمات هتل می توان به اتاق جلسه و ضیافت ; خشکشویی ; صرافی ; کرایه ماشین ; فکس و کپی; اتاقهای پاک و بدون سیگار , گاوصندوق اشاره کرد.

 

هتل تریدرز کوالالامپور مالزی


این هتل با موقعیت جغرافیایی استثنایی خود سفری خاطره انگیز را برای مسافران تور مالزی 94 به ارمغان می آورد. هتل تریدرز کوالالامپور مالزی دارای امکانات رفاهی از قبیل :ماساژ , جکوزی , استخر روباز , سونا , مرکز سلامت و آبگرم , حمام ترکی و بخار می باشد و مسافران می توانند از این امکانات به صورت رایگان استفاده کنند. اتاق های با امکانات ویژه و مجهز مخصوص معلولین نیز در این هتل تعبیه شده است. این هتل به فکر خانواده ها هم بوده است سرویس برای نگهداری از کودکان تعبیه کرده است تا خانواده ها ساعاتی را بدون استرس و با آرامش به تفریح و گردش بگذرانند.

ورزش دوستان نیز می توانند از امکانات وزشی این هتل استفاده کنند از این امکانات می تو ان به مرکز بدنسازی اشاره کرد. قسمت پذیرش هتل به صورت بیست و چهار ساعته از مسافران پذیرش می کند. همچنین گردشگران تور مالزی 94 می توانند پس از یک روز خسته کنند از خوراک های خوشمزه رستوران هتل لذت ببرند. از دیگر خدمات این هتل می توان به صرافی ; خدمات کفش و واکس ; کرایه ماشین; فکس و کپی ; مراکز تجاری ; اتاقهای پاک و بدون سیگار ; انبار بار و چمدان , بار , منطقه بدون سیگار اشاره کرد.

 

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور مالزی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های مالزی,بهترین هتل های مالزی,ارزان ترین هتل های مالزی,هتل های خوب مالزی ,
:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

سرزمين عجايب مالزی

سرزمین عجایب مالزی یک پارک تفریحی در اطراف يك معدن قديمي می باشد كه دارای انوع ورزش هاي آبي مختلف، سواري هاي سرگرم كننده ، خانه زمستاني با برف و انواع رستوران های گوناگون و دیگر امكانات است. این پارک زیبایی منحصر به فردی نیز دارد، بر روي درياچه تلائلو درخشش صفحه نمايش ليزري بزرگ در هنگام شب بازديدكنندگان تور مالزی 94 را به خود جذب میکند . اين محل تفرجگاهي بسيار جذاب و سرگرم کننده براي كليه سنين و همچنین گردشگران تور مالزی میباشد. این تفریحگاه شامل یک باغ وحش نیز هست و با ماشین حدود 35 دقیقه از کوالالامپور فاصله دارد.

سرزمين عجايب مالزی

 

 مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور مالزی , ,
:: برچسب‌ها: سرزمين عجايب مالزی,دیدنی های مالزی,اماکن دیدنی مالزی,جاذبه های گردشگری مالزی,مکان های دیدنی مالزی ,
:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

بلندیهای کامرون مالزی

بلندی های کامرون مالزی منطقه ایست کوهستانی که در ارتفاع حدود 1500 متر بالاتر از سطح دریا قرار گرفته است و از بزرگترین تفریحگاه های کوهستانی مالزی به شمار می رود و تا پایتخت مالزی (شهر کوالالامپور) تنها 4 ساعت فاصله دارد. این منطقه با هکتارها وسعت و داشتن کشتزارهای چای ، باغچه های پلکانی گل ،  شکوفه های رنگارنگ ، باغهای میوه و مزارع سبزیجات ، گردشگران را به خود علاقه مند ساخته و از گوشه و کنار جهان به سوی خود میکشد. این مکان کوهستانی هوایی خنک و محیطی پر از آرامش را شامل می شود ، گردشگران تور مالزی می توانند از کارخانه های چای و مراحل فرآوری برگهای چای دیدن نمایند و یا به تماشای مزارع توت فرنگی بروند و میوه های تازه و آبدار را بخرند، اقامت در ویلاها و کلبه های ییلاقی این ناحیه که یادآور دوره استعمار انگلیس ها است نیز برای گردشگران تور مالزی تجربه ای منحصر به فرد می باشد.

بلندیهای کامرون مالزی

 

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور مالزی , ,
:: برچسب‌ها: بلندیهای کامرون مالزی,دیدنی های مالزی,اماکن دیدنی مالزی,جاذبه های گردشگری مالزی,مکان های دیدنی مالزی ,
:: بازدید از این مطلب : 74
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل هیلتون کوالالامپور مالزی

هتل پنج ستاره هیلتون که درموقعیتی عالی قرار گرفته است و فاصله ی کمی با ایستگاه KL و مراکز تفریحی و باغ دیدنی لاک گاردنز دارد.اتاقهای این هتل تور مالزی 94 مجهز به پنجره های قدی با نمای زیبا ،تلویزیون ال سی دی،تلویزیون داخل آینه حمام امکانات برای معلولین نیز هست.همچنین هتل دارای استخر با آبشار ،سونا،باشگاه بدنسازی ،کلاسهای کیک بوکس،استخر کودکان،شش رستوران مجهز نیز برای میهمانان تور مالزی می باشد.

 

هتل کران پلازا موتیارا کوالالامپور مالزی

هتل پنج ستاره ی کرون پلازا موتیارا در منطقه ی تجاری قرار گرفته است و تا پارک معروف سوریا و  برجهای دوقلوی پتروناس پنج دقیقه فاصله دارد.اتاقهای هتل بزرگ و راحت بوده و دارای حمام مدرن،تلویزیون و سایر امکانات دیگر می باشد.هتل دارای پنج رستوران و تریا ،زمینهای ورزشی اسکواش و تنیس،باشگاه بدنسازی،مرکز آب گرم،سالن زیبایی،مرکز اداری است رستوران موجود در هتل انواع غذاهای تایلندی،هندی و بین المللی را برای میهمانان تورمالزی سرو میکند هتل تا ایستگاه مترو یک دقیقه فاصله دارد.

 

مطالب مرتبط :

 



:: موضوعات مرتبط: تور مالزی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های مالزی,بهترین هتل های مالزی,ارزان ترین هتل های مالزی,بهترین هتل های مالزی,هتل های خوب مالزی ,
:: بازدید از این مطلب : 58
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

مرکز خرید مید ولی مالزی

این مرکز خرید یکی از بزرگترین مراکز خرید مالزی است.مگا مال مید ولی مالزی به مساحت بیش از یک میلیون فوت مربع در پنج طبقه بنا شده است.بین کوالالامپور مالزی و پتالینگ جایا مالزی واقع شده است.از مهمترین فروشگاههای این مرکز خرید مالزی ، فروشگاه زنجیره ای کارفور،جاسکو و متروجایا است.همچنین فرووشگاههای لباس،وسایا الکتریکی،کتاب فروشی،سینما،سالن بولینگ،سالن بدنسازی و رستورانهای متنوع در این مرکز خرید مالزی  برای آسایش و راحتی شما میهمانان  تور مالزی قرار گرفته است.

 

مرکز خرید گاردن مالزی

 این مرکز خرید در کوالالامپور و کنار مرکز خرید مید ولی قرار گرفته است و انواع کالاها با برندهای معروف از قبیل پوشاک،کیف و کفش در این مرکز برای شما مسافران تور مالزی 94 عرضه می گردد.

 

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور مالزی , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید مالزی,بازارهای مالزی,ارزان ترین مراکز خرید مالزی,بهترین پاساژهای مالزی ,
:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

 

 

هتل سری پاسیفیک کوالالامپور مالزی

هتل سری پاسیفیک مالزی تا مرکز تجاری شهر کوالالامپور مالزی ده دقیقه فاصله دارد. این هتل تور مالزی 94 مجاور مرکز تجاری پوترا مالزی و مقابل مرکز خرید پوترا مالزی واقع شده است.این هتل نزدیک ایستگاه مترو اتوبوس مالزی است که حمل و نقل را بسیار آسوده کرده است.اتاقهای هتل مجهز به تلویزیون ال سی دی با گیرنده ماهواره ،مینی بار،میز کار و دارای چشم انداز برجهای دوقلوی پتروناسمالزی می باشند.و هتل دارای امکانات رفاهی از قبیل باشگاه بدنسازی،استخر روباز،سونا،خدمات ماساژ،جکوزی برای مسافران تور مالزی می باشد رستوران هتل انواع غذاهای ژاپنی،چینی،غذاهای محلی و کانتونیایی را سرو میکند.

 

 

هتل اینترکنتیننتال نیکو کوالالامپور مالزی

این هتل پنج ستاره و عالی در یک موقعیت و مکان عالی مالزی قرار گرفته است و تا برجهای دوقلوی پتروناس مالزی ده دقیقه فاصله دارد.هتل نیکو در شهر کوالالامپور مالزی و در منطقه ی گلدن تریانگل مالزی واقع شده است.این هتل تور مالزی 94 دارای رستوران ،سالن همایش مجهز ،یک بازار بزرگ و سالن بدنسازی است.این هتل به صورت اختصاصی است و دارای امکانات تفریحی و یک استخر بزرگ است که با باغهای سرسبز پوشیده شده است.

 

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور مالزی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های مالزی,بهترین هتل های مالزی,ارزان ترین هتل های مالزی,بهترین هتل های مالزی,هتل های خوب مالزی ,
:: بازدید از این مطلب : 74
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 بهمن 1393 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد